dålig upd igen.

tråkig blogg, orkar inte med den. de suger helt seriöst, ähäh. iaf,
måndes; skola och sen hem till melissa, tror jag? eller så va de en annan dag. jag kommer inte ihåg.
tisdes; skola och sen träning, alla utom jag och emilia tror jag de va rulla i gägga och sånt, haha så söta dom va!
onsdag; skola och jag kommer nt ihåg merrrrrrr.
torsdag; skola sen marknad. vi disikera fisk i skolan, hahahah. träfffa en massa folk på marknaden,
fredag; skolan, jakob morgan anton och viktor följde med mej hem. dom stannna till halv fem då jag stack och träna. sen kom morgan , morgan , albin anton och viktor på kvällen. madde hilda och alla dom va också här fast utanför. ähäh. hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0